nuffnang header

Thursday, August 19, 2010

Topik - Darjat Kemalasan!

Share
Memang clear & conscience!

Agak-agak salji tu macam tahi bintang ke?!

Memang patut ko obes pun...
Ini memang aku xley komen apa. Sama tinggi dengan kuil kat batu caves kut?!
Tak amek lesen basikal lagi ka bang?!
Agak-agak kenapa aku kata dia malas ek? Anybody nak teka?!
Memang patut la harga rendah, atap zink pun tak mampu beli...
Terima kasih abang bomba!!!
Kalau aku tokey pembinaan, aku pecat seluar budak-budak ni, pastu dorang ganti jadi pagar tuh...
Bukan untuk tontonan under 18...
Tu aaa. Teknologi remote dah lama kuar, kesian ko!
Ni bukan malas. Al kisah seorang jaga di pusat jual tongkat dan crutches.
That's truly damn right!
Perasan tak apa yang pelik?!
Jangan jadi malas macam ni!
Ni lagi satu. Kalau aku manager, aku masak dia sama dalam ketuhar ayam tuh..
Aduh. Apa dosa aku??!!!!
Please, somebody! Help me to stop this stupidity!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...