nuffnang header

Thursday, August 19, 2010

Gambar - Kreatif Orang Jepun

Share
Apa yang dorang cuba terangkan?!
Wah. Maharaja Jepun guna M-16
Ni memang xseronok mata memandang ni... 8-)
Adoi! Pening pening... Nak loya aku berpusing-pusing ni..
Gila coke ke hape?
Yeah!!! Kumpulan Gay Boy Japan akan mereleasekan album "We're Gonna Get You From Behind" September depan..
Wtf? Mentang-mentang a budak... Depan Porsche aku dia kencing  :-?
Good thought, now i can give it a try!
Cakap! Mana ko sembunyi mekap aku?!
Cita-cita nak join army, tapi dapat jadi bodyguard Tarzan jeee...
Bluuuppp... Maakkk... Bluuppp. Mak, tobat tak buat lagi.....
Takde taste aku nak tengok. Wekkk!! :-x
Ok, hari ni kita akan tunjukkan cara nak memancarkan cahaya dari pusat ibu mandul....
Pergh. Kalau jadik dalam LRT kita ni, ISA mesti dah cekup.
Creativity with no boundaries..
Cakkk!!!
Apa suluh-suluh ni, tak nampak aku tengah makan ni?! Muak aku makan McDolah tu hari-hari....
Look further @ link.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...