nuffnang header

Sunday, August 22, 2010

Gambar - Update Facebook Versi Pokemon

Share
Sesi ice break dengan pokemon trainer!
Suey tol. Jadi magikarp pun nak kecoh!
Ni time masa pilih pokemon tu. Salah sorang pokemon akan merajuk....
Sepanjang masa, moto sama, tapi memang dinantikan!
Harden sampai mati kena belasah pokemon lain!
Teringat dulu dok kemaruk layan pokemon. Setiap sabtu lau tak salah, akan ada siaran pokemon dekat ntv7 pukul 8.30 malam. Memang seronok. Suka betul tengok team rocket, Mime ngan Ghastly. Lama sangat dah tinggal..

Sekarang, aku dah 20 tahun. Harap aku dah tinggal semua perkara budak-budak macam ni. Tapi, aku still tersenyum dan tergelak sorang-sorang bila tengok gambar-gambar kat atas tu. Ye lah, siap main Pokemon Blue lagi, semata-mata tak nak rasa ketinggalan. Time tu aku takde gameboy, main guna simulator je.. Ala, cd game yang banyak-banyak tu.. Sekarang aku pun tak tau mana pegi CD tu..

Rest of the post @ DORKLY

P/S: Seronok bila terkenang...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...